Η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων παιχνιδιών έκανε πάλι το θαύμα της: έφτιαξε ξανά μια διαφήμιση που οπωσδήποτε θα συζητηθεί. Χρησιμοποιώντας έναν κύριο που αν δεν απατώμαι ξεκίνησε την τηλεοπτική του καριέρα στην εκπομπή της Αννίτας, έστησε μια καμπάνια πάνω στο σλόγκαν "Με κράζεις; Με θαυμάζεις".
Με μοναδική εξαίρεση το χριστουγεννιάτικο σποτάκι με την αντίστροφη μέτρηση έως τα Χριστούγεννα, απεχθάνομαι τις διαφημίσεις της συγκεκριμένης αλυσίδας συλλήβδην.
Εκ προοιμίου θα παραδεχτώ ότι κέρδισε την προσοχή μου, εννοείται. Η παντελής έλλειψη αισθητικής και οι φτηνιάρικες ατάκες προφανώς προκαλούν το ενδιαφέρον σε ένα ευρύτατο φάσμα κοινού- αγοραστικού και μη- και οπωσδήποτε πρόκειται για μια πολύ επιτυχημένη επιχείρηση.
Αλλά εμένα δε με ενδιαφέρει η αποτελεσματικότητα της καμπάνιας. Το σλόγκαν είναι που μου έχει καρφωθεί στο μυαλό και μου έχει τεντώσει τα νεύρα.
Εσύ λοιπόν, που το άκουσες το τσιτάτο και αισθάνθηκες μια ανάταση γιατί μέσα σε τέσσερις λέξεις βρήκες ένα ακόμα tweet ή μια ατάκα για κάθε έναν που θα στην πει, άκου:
- όταν περιμένω υπομονετικά στην ουρά σε φανάρι κι εσύ με προσπερνάς από δεξιά για να πας μπροστά κι εγώ σου κορνάρω, δε σε θαυμάζω, σε κράζω
- όταν παρκάρεις σε θέση αναπήρου και σου κάνω την παρατήρηση, δεν σε θαυμάζω, σε κράζω
- όταν αναρτάς στο ιστολόγιό σου εμετικά -τουλάχιστον- σχόλια για ένα παιδί που χάθηκε τόσο τραγικά και τρως ομαδικό μπλοκάρισμα, δεν σε θαυμάζουμε, σε κράζουμε
- τέλος, όταν σε λέω μαλάκα, το εννοώ.
Καλή σας νύχτα.